Sunday, January 3, 2010

aku s r a b o t o t a k

hye dude :p
aku pon xtau nak ckp per kat blog ni..
buat blog ni pon cz aku da bosan n xtau nk wat per
just aku nak bg tau aper yg ader dalm otak aku ni yg srabot ni..
thats why tagline aku s r a b o t o t a k :p

pasal kehidupan aku
aku ni sorang yang peramah kot..mudah bergaol..tapi xsumer orang senang dgn kehadiran aku..
maybe aku ni hmmm tah la.. org yg bkwn dgn aku jer yg tau baik burok aku..ha3
yang korg perlu tau, emosi aku ni kdg2 btol kdg2 x braper nk btol..hu2

aku jenis yg sgt simple..kdg2 selekeh..tp aku sgt cerewet..
yg knal aku tau la pe yg aku simple pe yg aku crewetkan..

xske dikongkong sbb mama n abah aku sendiri xkongkong aku..
bukan dorg xsayang aku..tp semua adik bradik aku menjalani kehidupan sendiri
mean..sume akan buat ikut suka hati..tp aku tau baik dan buruk..
yang baik biarlah dikongsi..yg buruk aku tanggong sendiri..

aku ni bukan nye org yg baik2..sebab aku penah dituduh mcm2..

maser depan yang datang akan aku tempuh dgn tabah+srabot..
jaoh lagi mase depan aku..mcm2 yang aku blom puas cuber n aku nk dapatkan..
mean..aku mula pk maser depan aku yg akan datang..
insya Allah..ader rezki..ader lah..

4 comments:

  1. dak srabototak!!!..
    wekk...=p
    nway nice starting...
    slalu2 la update blog ea..
    syu nk kutuk2 kt cni...he3

    ReplyDelete
  2. amboi..ske kutuk2..
    siap la blog awak nant..
    nk kutok2 jgk!
    :p

    ReplyDelete