Saturday, February 27, 2010

klcc + uptown sa + kpj sa + sg besi

penat aku bjln n layan krenah 2 org minah `xbrape nk btol` ni..ha2 :p
plan pkol3 mau grk klcc,pkol 4 br smpi umah aku si waji ni..
lepak mapley pekene kopi ais ( penagih kopi ais aku ni ) b4 ambek muli..
kemudian kami gerak g klcc ( jammed cz slh msuk jln )..damn!!
pas g ambek hp kat klcc, gerak ke KPJ SA utk jengoh trah yg still xkuar dari hosptal..cian dy..
rioh giler kat bilik tu dgn kehadiran aku waji n moli ni..
kemudian , ktorg gerak g uptown SA..sesat beb!!! tp jumpe gk la uptown tu..
yg menyirapnye, muli ni la yg sangap sgt nk ke uptown tu.tp xbli pape ( xnk bwk ko moli pasni! )
huk2.. :p
dari SA, kami ke Sg Besi tok melahap mihonsup..
smbl2 mkn, terungkit la kesah2 silam zaman pcintaan ( sape2 la kat sekolah dulu )..
perghhh...tringat aku pd zaman anak2 kecil yg x kenal dunia lagi..( skrg da tau la dunia mcm ne )
pas sembang2, kutok2, gelak2, ktorg blik..huhhhh..penat

1 comment: