Monday, August 8, 2011

santau

ha..
aku rase aku ni dah kene santau
dengan kedai mapley yang ado kat malaysia ni
average aku lepak mapley dalam seminggu dalam 5 - 6 kali
cume sehari je aku offday.

tah le
aku rase macam tak lene tido kalau tak lepak mapley
lepak mapley bukan buat ape pon
just lepak buang mase
paling koman pon dok minom n smoke berbatang batang.

makan - roti planta atau nasik lemak
minum - teh tarik atau limau ais
entertainment - bola, movie, yamcha, wifi
kos - around rm4

kalau lepak, dengan kawan poli.
tak pon kawan taman
kawan rapat, hilang.

sebab yang aku boleh bagi kenape aku suke lepak mapley
1. servis mapley ni mantap (kadang kadang)
2. roti planta yang sedap
3. ado movie and bola
4. smoking area
5. wifi
6. MURAH
7. environment lepak yang `friendly`
8. makanan melayu pon ado.
9. banyak and ado kat merate rate tempat
10. 24 jam. kalau lapaq xkire mase, ni lah port terbaik

port mapley yang aku selalu lepak :
1. hajris bistro, bandar permaisuri (5bintang)
2. maulana flat, serdang
3. syed bistro, seri kembangan
4. bistro, serdang
5. maulana ss, seri serdang
6. azhar maju, mines serdang
7. bistro merah biru, p11 putrajaya
8. restoran nasi kandar, ampang
9. mapley s15, bangi
10. mapley depan kuil, tanjong malim

ader orang cakap mapley ni kotor.
dah tau kotor, makan kat umah jelah
bukannye aku nak cakap aku ni makan makanan kotor
tapi tak baik kite was was.
was was tu hasutan syaiton.
so, kalau kotor, tu hal dia dengan tuhan.

note : ni pon baru balik dari mapley. kenyang. alhamdulillah

No comments:

Post a Comment