Friday, December 24, 2010

kebelakangan ni

lame sunggoh x updated blog ni.

sejak2 benti koje ni banyak bende yg aku buat
maklom lah. dpt berehat kat umah ni 2minggu je
pasni nk dah masuk uthm :)
sabtu lepas, umah aku ader kenduri tahlil n doa slamat
mama sedekah lembu sekor. katenye ni last kenduri.
mean, pasni tunggu aku kawen pulak lah bru buat kenduri
kawen? adoi.. x pk pon ~
kenduri ari tu x ramai yg datang. kecewe jugaklah.
tp mungkin yg xdapat datang tu ade reason dorg.xperlah.xpakse..

tinggal lagi brape hari je lagi aku nk masok uthm tu
n aku nk gune mase yg ader ni nk enjoy, poye2, lepak2
cz nanti dah masuk uthm tu, nk fokus pada study :)
tp bile ajak kawan2 lepak, ader je alasan dorg
klu 10 kali dorg ajak aku lepak/hangout
8 kali aku join. lagi 2 kali tu maybe xdpt join atas alasan yg xleh elak
tp klu 10 kali aku ajak lepak
2 kali pon belom tentu dorg join
xtau lah samada dorg xminat nk lepak dgn aku, atau aku ni just
`ader x pe, xder lagi bagos` maybe ~
xperlah.xkesah n xhadap pon snanye..

sejak2 ni jgk lah aku pokai
adoi.. mcm2 aku bli n labor
tp aku beli bende yg bpaedah. so x rugi sgt rasenye.
duit gaji pon dah abeh. xleh nk menyimpan lah
nk kate aku boros
aku ni bukan boros orangnye.
haihh


1 comment: