Sunday, December 5, 2010

swatch

menyebabkan aku dapat cuti dari buat over time,
aku plan lah ke kl nk beli jam baru
asalnye jam casio aku tu sudah pecah cerminnye.
lagipon jam tu dah lame.dari aku spm lagi
( alasan nk beli jam baru )

balik keje pagi td terus tdo. bgn dlm pkol 11pagi n siap2 ke kl sentral
pastu pegi lag merayau dalam klcc. jam yg aku nk beli tu udah abeh stock
n ader lagi 3 bijik kat pavi.
menapak plak pegi pavi.
belek punye belek, terus beli !

aku beli warne merah cz tetibe sejak akhir2 ni aku ske merah.
ape yang aku pakai ader warne merah
:)

wah. syok giler pakai jam baru cz beli dengan my first salary.
xlah lah mahal sangat tapi hati dah bekenan. beli je lah
pastu ke bb.
adoi. pdi buat sale plak.
apo lagi. shopping sakan lah .
kokak lagi. muahahha

balik umah rehat2 n pegi pekene char kueh teow kat maulana flat ni
oh ye.
nk bagitau. ni adalah char kueh teow terbaik aku makan..

esok keje siang. terlepas lah akui dari azab koje malam
series, koje malam sangat menyakitkan n menyirapkan !

nite

1 comment: