Friday, January 7, 2011

library terbesar di asia tenggara !

hari ni merupakan hari ke-2 aku lepak kat library uthm ni
buat mase skarang ni ye lah
lengang je.. budak2 pon relax boleh bantai men game n online
( termasok lah aku ... muahahah )



ape yang bestnye pasal library yg aku dok bangge2 ni
tenet kat sini adalah yang terbaik drpd tenet yang pernah aku pakai
skali klik je, terus masuk page yg aku nk masuk.
xyah yg nak tunggu buffering n loading sakai tu
lepas tu kalau nk dload movie pon, sini lah port terbaik


environment nk study kat sini jugak terbaik
meje n kerusi teramat lah selese
kat library ni ado bilik study 24jam
means sapo2 yg nk tdo kat sini pon boleh

tapi masalah besar kat sini kalau nk cari buku rujukan
kak sini ado 5 tingkat n setiap tingkat ado rak buku
tah buku apo tah yang ado kat sini aku pon x tau


1 comment: