Sunday, January 2, 2011

mula semula

30hb disember
btolak ke uthm dr pukol 7.30pg. sampainye pukol 10pg
omm mak iii.. jaohnye jang..lebeh 300km !
sampai2 terus aku dafta..
pakguard said :
` ni rambot awak ni panjang ni.kene potong ni `
hadoiii...sia2 je aku dok belai2 rambot aku yg panjang tu ala2 johnny deep
muahhaha..
tapi kene lah potong.hadoi..
pastu dafta kolej plak.
dah lah dok umah atas skali. satu umah 20 orang n paling gampang 1 bilik 4 orang
sempit lah weh !!
hadoi..ngadap je lah
1 januari
bangun pagi2 n siap2 n pegi orentasi
adoi..
lomah lemau tepu sume ado..
tapi naseb bek skali dgn fadhli..
wat onar skit dlm klas.muahhaha
orentasi aku sehari je. mmg gempak~
masalah utama aku dok sini
xlen x bukan transport nk pegi klas tiap hari..
bayangkan lah aku kene nek bas
n himpit2 dgn awek2 . .
x ke gampang namenye tu..
sah2 aku kene bangon awl tok tunggu bas !!
haihhhh ~ ( mengeloh panjang )
nk pegi makan pon kene kuar kolej n bjalan kaki 2km !
wth !

1 comment:

  1. mula2 je im akan bgun pgi2.. pastu dh malas dh nk bgun awl2.. hehe yg berhimpit2 ngn awek tu.. erm lau kat u ain dh biasa.. lelaki lau bab berebut2 naik bas ngn ppuan.. suka mereka.. hehe ;)

    ReplyDelete