Wednesday, February 2, 2011

cuti

Sebenarnye cuti ni mcm2 plan nk buat.

Jalan sane jalan sini. Lepak sane lepak sini

Tapi semunya terbatas cz aku ade 3 test naik cuti ni

Bajet je bawak buku nk study, bile bukak buku, mate nk lelap.huk2

Lecturer aku cakap :

`` kamu xpayah nk belakon buat2 blaja kat umah lah time2 cuti ni. Xpayah bawak balik buku berat2 nk tunjuk kat depan parent kamu yg kamu ni nak study. Time cuti, kamu cuti ``

Yup. Memang betol lah cakap lecturer aku tu. Time cuti, cuti. Huk2

Aku sampai serdang jumaat malam. Terus ke downtown cari beg supreme, tapi xdo.adoi

Pagi sabtu aku ke kubor abah. Sejak 2 menjak ni, aku tringatkan abah je. 3 mlm aku mimpi dia. Pergi kubor abah, bersihkan kubor dia n bace yaasin tok abah.

Pastu aku ke times square n bb.tengok wayang citer khurafat. Mmg terbaiklah citer tu.aku sorang je yg terkejut.org len tengok mcm xde prasaannye.muahahhaah

Hari ahad plak aku ke mines buat bb celcom. Buat mase skrg ni, aku pakai elok lah. xtau lah ari len acano line bb ni kn

Hari isnin aku ke pusat zakat Selangor. Harap2 dapatlah duat blanje kat kolej. Aku xbuat pon pinjaman ptptn. Lepas bincang dengan mama, mama cakap, InsyaAllah dy boleh tanggong kos aku blaja. Sayang mama !

Hari selasa, aku dok umah je ngadap math. Adoi, banyaknye bende nk kene study.

ader sampul kuning atas meje tu. dalam tu ado banyak duit.mama bagi.he2


Hari ni hari rabu. Pagi tadi aku kire duit yg aku menabung. Banyak x banyak jgk lah

Cukop lah tok aku simpan buat time2 tedesak duit nanti. Aku ni mmg suke menabung. Dari aku kat poli lagi. Paling banyak aku menabung, dapat rm 900 lebih J

harap2 korg prasan lah sticker kat tabung tu.ado makno tu. bukan saje2 tampal :)


Nak study static pulak. Dah la aku yg paling lembab dalam kelas. So, kene study lebih dari orang len.

Malique said :

`` biarkan saja mereka, mereka masih muda ``

No comments:

Post a Comment