Friday, February 4, 2011

hebat

wahh..
smpi jgk akhirnye wsb8974 kat batu pahat ni
hebat rasenye.muahahha

pagi2 lagi aku dah bangun siap2
aku tgk mama murung je.. tp nk buat mcm mano.. aku mai sini nk blaja..
start moto bace niat terus gerak
tunggu lah si malaun padil.
nk je aku maki dy tp bapak dy ado

ayah padil said :
` dah lame tunggu ke ? `

aku jawab :
` TAK LAH, BARU SAMPAI `
( dlm hati menyirap je )
huk2

dari bandar seri mahkota, terus shoot ke seremban.
isap rokok, minom teh tarik, isi minyak

teruskan pjalanan ke pagoh,
isi minyak petronas yg ado dalam botol

sampai ke yong peng, minyak E !!
adoi, padil said :
` depan tu ado petronas `
ade la dalam 10 kali dy cakap tok sedapkan hati aku
cz moto aku ni just isi petronas je ~

dari yong peng ke batu pahat, dalam 15 minit je
dekat je rupenye..

pkol 1 tengah hari baru sampai.

total perjalanana
minyak = rm20
jaoh = 250 km
mase = 5jam

1 comment: