Tuesday, March 1, 2011

sekali seumur hidup

nk ceritalah kat sini saat2 manis konvo smlm kn kat korang kn

ha. mama call aku pkol 6pg bagitau yang dia dah sampai depan pintu dewan besar tu
betol excited mama aku ni. padahal aku yang sroh dia datang awal
mama duduk kat seat paling depan n tengah2 dengan kak intan.
aku sampai poli pkol 7 lebeh.rushing gile
cz mlm sbelom tu xtdo.maklom lah.dah jumpe kawan lame
banyak bende nk cite nk bahan.hahaha
baju jubah tu dah lah kedot2.. naseb baik ader yang baik hati tolong gosokkan.he2

sayang mama :)


ehem ehem :p

lepas terime sijil tu, aku terus jalan ke tempat duduk.mama tahan aku.
dia hulur tangan, aku ciom tangan mama. tetibe mama nangis n teros pelok n ciom aku..
mama tlalu happy hari tu. sayang mama !!

lepas tu aku teros tringat kat arwah abah
abah penah cakap
` nanti adik bawak abah pegi konvo adik ye. abah nak ikot `
sedehnye bile tkenang kat abah.
xdapat aku tunaikan hajat dia, dia dah pergi
tapi aku tahu, Dia lebeh sayangkan abah.


selesai je konvo teros ke kedai makan.
lapa gile. dah la cuace panas
petang tu pegi mandi sungai. hujan2 pon redah..
pas mandi. ambek syu kat umah malin teros gerak ke kl
ngantok gile sampai kene hon kot !
alhamdulillah slamat sampai..

elok je aku sampai umah nk mandi, ude ijan n amer sampai
dorg lah hantar aku pagi tadi
ambek emir plak kat bangsar
lepas dinner, teros ke batu pahat

boleh plak tiket tol hilang
tepakselah tongtong bayar bende rm78 ( double )
4pagi baru sampai. aku pon teros tdo.

rindu korang budak2 dtp
semalamlah hari paling bahagia dalam hidop aku :)



3 comments:

  1. ak nangis bler bce ptikan ko cter psl emak ko
    terharu rse

    ReplyDelete
  2. aku pon terharu jgk..
    tapi lagi terharu klu tringan pasal abah

    ReplyDelete
  3. tahniah naim! wahh ngn syu tuu :)
    ta sabar na konvo jugaaa~

    ReplyDelete