Sunday, October 30, 2011

kalah lagi

tadi game chelsea vs arsenal

chelsea dah cube sedaya upaya, tapi kalah ditempat sendiri
chelsea 3 - arsenal 5

tahniah arsenal. game tadi memang fight.
aku puji game arsenal.
tengok plak dengan bob, penyokong setia arsenal.
tapi aku suka tengok dengan penyokong liverpool n arsenal berbanding manu

manu memang hebat. the lagend.
tapi aku tak suka lepak dengan fun manu.
bukan semua
sorang dua saja

takpa lah. teruja dengan kehebatan manu yang tak boleh disangkal.

tapi.

aku dengar :

1 ingatkan hebat sangat chelsea. kalah dekat home plak tu. buat malu je.
2 dah kalah, kalah lagi
3 ingatkan boleh dapat tempat kedua bile manu kalah minggu lepas. hine gile.

manu menang ke kalah ke, aku tak heran. engkau engkau. aku aku. jangan menyalak. risau kene karma pula.

*p/s : bola je kot kawan. jangan la berbalah macam ENGKAU MAIN DALAM GAME TU.

No comments:

Post a Comment