Sunday, October 30, 2011

nice gile dude

ok post kali ni xdo kene mengene dengan sape2.
just aku nak share lagu yang liriknye nice gile
tapi maaf lah, sumenya all about

HIPHOP
Hidup Ini Perlu Hikmah, Otak, Pegangan

ni antara lagu baru/lame yang aku layan
setiap hari mesti layan.
sebab liriknye, ade peringat bagi yang dengar dan hayati beat by beat lagu ni.

5forty2 - cakap guna otak
5forty2 - perasap
5forty2 - silap lalu
NM - nak ke tak nak
Psycho Tribe - battle utara mai putaq
malique - aku maafkan kamu
malique - terbaik dari ladang
malique - mentera beradu
karmal - bangkit
manggis nbe - pukimak
joe flizzow - kongsi
ssk - aku tak famous lagi
the crazy88 - gila
carleed khaza - jika ku boleh ubah dunia
ariz - bukan untukmu

and banyak lagi.

tapi rapper terbaik bagi aku,
malique.
engkau lagenda bro.




1 comment: