Monday, November 1, 2010

serdang - damansara - duta - serdang

pkol 1pm
mesej jiman. ajak g umah man kat damansara
jiman on tp aku kene tunggu mama balik cz
kene tolong dy goreng kpala
tunggu punya tunggu punya tunggu mama blik n a ku terus masak lah
( aku mmg teror bab2 masak ni..heee )
pastu siap2 g umah jiman

pkol 3.30pm
sampai kat umah man. man jempot masuk umah dy lak
segan snanye cz family dy ado,
tp mengenangkan adik man ado, aku buang rase segan tu
muahahahah....
man, adek ko cun lah.he3..
borak2 pastu aku tringin nak pegi the curve cz xpenah sampai sane

pkol 5pm
sampai lah kat the curve tu
perghhhhh ! jakon lah aku kat sne
mane x nye, port ni mmg syok. port cuci mate. cuci hati n prasaan.ha2
jalan2 kat dalam mall tu, mmg aku jakon kejap
aku blik apo tah. just syarat tok cover pegi sane.


pkol 6pm
dapat mesej dari kawan :)
kawan cakap dy otx ke the curve..
bawak lah jiman n man ni jumpe kawan tu
dorg tekejut kot jumpe kawan aku ni
aku pon tekejut gak cz x sangke jumpe kawan ni :)
dy mmg sempoi n klaka.
tapi jumpe kejap je cz aku de hal len.
yang pasti aku nk lepak lagi dengan kawan ni
cz banyak lagi bende yang xsempat borak.he3

pkol 7pm
hantar man kat umah
n dapat mesej dari alin

`ayah aku dah xder`
`im.. macam ne wehh`

aku stack n shock kot !
aku call alin tp dy xleh nk cakap. sebak rasenye
snanye ayah dy meninggal kat Mekah time nk tawaf
mungkin arwah terjatuh n jemaah len terpijak arwah
dari damansara aku masuk jalan duta terus ke serdang
20 minit ! wsb8974 mmg terbaek :)

pkol 8pm
sampai kat umah alin
jumpe egy, abang kepada alin. sedeh aku tgk dorg
harap korg tabah
yg hidup pasti akan pergi
aku balik umah kejap cz nk mandi n siap2 nk g umah alin balik
ramai kawan2 n sdare mara alin datang
aku nk jumpe alin tp dy tengah nangis. xperlah.
menangislah klu menangis tu dapat tenangkan hati
moge arwah berada bersama orang yg baik2. amen

pkol 10pm
mizi ajak lepak dengan budak2 len
awek mizi, man white, zul, bun, arifi, tiger, fariz n ramai lagi
ha, dah ramai2, apo lagi bukak point n mula membahan orang lah
hahahah

pkol12 am
g ambek ain cz dy nk pki kete
dengan rushing nye, aku g ambek dy n isi minyak moto
mate udah pedih nk tdo
tapi tangan sedang taip update blog ;)

pkol 12.40am
post blog + offline + tido + esk koje

nite :)

No comments:

Post a Comment