Friday, November 5, 2010

broga hills - sg gabai - bukit ampang

pkol 4.30 pagi
jiman man n emir datang jemput aku kat umah
dengan mate yg kuyu2 tp semangat berkoba2
aku gagahkan diri cz aku yg ajak, kang kalau x pegi aku yg kene maki.huk2

pkol 5.15 pagi
sampai semenyih n berejam jgk lah tunggu si
shed ira taty n ekin. tp dorg ni lambat sangat, so ktorg gerak dlu
tp sampai serentak kat parking broga hills tu
ooo mak iii.. orang ramai gile.parking penuh. udah macam pasar malam dah
mmg ramai org. tp ktorg redah jugak

pkol 6.30 pagi
yeahhhhhhhhhhhhhhh
sampai kat puncak broga hills !
bak kate hujan
` pagi yang gelap kini sudah terang`
punye lah ramai manusia kat sane
sume nye ader 2 tujuan
nak tengok sunrise n ambek pic. . temasuklah ktorng :p
jiman dah tsadai pitam, ira plak muntah2
tp masing2 udah besa, pandai jage diri :)

yeahhhh . . sampai jugak akhirnye

penat tp puas . .


emir jiman n man yg udah leteh.aku sorg je yg maseh gagah.
ha3

ramainye manusia.orang dah bagi cuti depabali. buat2 lah duduk umah..

part ni paling best. mano x nye, syok gile kot gelongsor kat sini..
shed, ko mmg gile
ha3

port boek punye..he3

nice view :)

smart bukan?
ha3

usha awek lu ~_~

jenoh nk tunggu korg turun ye . .

last snap at broga hills !

pkol 9.00 pagi
sampai kat maulana semenyih. breakfast sat
pastu terus ke sg tekali tunggu si minah2 nek keto yg korg tgk pon korg pelik :p
tunggu lah kat sg tekali tu dalam 30 minit
si emir tesadai dalam kete
aku man n jiman dok lepak2 usha2 apo yg patot diusha :p

pkol 10.00 pagi
sampai lah kat sg gabai tu
adoi
longgar kpale lutut ni ha. . ari ni dok nek turun bukit je
sampai je puncak sg gabai . . aku terus mandi
perghhh. . ilabg skit rase penat n miang2 gatal time naik broga hills tadi
mean gelongsor gabai tu . .ambek pic . . yg penting, bahan2 membahan :)

ko xyah nk peace sgt lah shed ;p

ha, syok gile kot gelongsong kat gabai ni.

sume bajet cergas. padahal muke toye n longgar kpale lutut.
huk2

pkol 2.00 petang
bpisah lah dengan si minah2 tu
dorg balik branang. . ktorng ke bukit ampang
dekat je. . baru aku tau jalan nk ke sane
tp kat bukit ampang tulepak xsempat 5 minit pon cz cuace panas terik
lagipon ampang memang panas pon.hahahah
tp sebelom tu singgah makan..
kedai warong kampong je. . tp mahal nk mampuih ;p

sampai jugak aku kat bukit ampang ni..
xleh jaoh mano.. pasni leh lah aku gerak sorg2 kat ni
sorg ?
aha3
pkol 4.30 petang
baru aku sampai umah
adoi
sampai je mama xder kat umah
dah la aku xdo kunci umah
tunggu lah mama balaik dari bangi
n update blog
tdo
zzz

No comments:

Post a Comment