Wednesday, November 17, 2010

mencari

haihh..
penat sungguh aku cari
xjumpe2..
bukan cari awek ye

# 1
dy datang balik dalam hidup aku
aku trima saja kehadiran dy dengan hati terbuka
ikhlas aku lafazkan yg aku nk dy jadi kawan rapat aku
tp entah mane silapnye aku
dy menyesal
xperlah.. xder jodoh kiter berkawan lagi
aku doakan moge dy berjaye di mase akan datang. amen

# 2
aku penah ckp kat dy
`aku xmau hilang ko`
tp hilang jugak
hilang disebabkan gurauan aku yg dy ambek series
maaf lah kawan. aku bgurau, ko yg hentam aku.
siap bawak geng lagi
skrg ko halau aku
tp aku xpenah buang ko
aku doakan ko graduated dengan cemerlang. amen

# 3
dy datang tibe2
mule2 aku xtau lah aper yg dy nak dari aku
dan sampai sekarang aku xtau ape yg ko nak
udah2 lah
pergi lah
cz aku ingat ape yang ko cakap n dah buat kat aku
aku doakan ko happy dengan ape yg ko ader skarang. amen

# 4
dy memang baik dengan aku
baik sangat2
tapi x konsisten.
mean, kejap ado kejap xdo
haihh..
sampai skrg kiter berkawan
xder masalah !
tapi dy bukan sahabat.

# 5
dy yg xmau aku jadi sahabat dy
sedeh ..
cz aku penah lukekan hati dy
maaf ye
maaf sgt2..

sekarang ni aku xpikir dah pasal sape2
cz aku tahu
xder orang pikir pasal aku
bukan aku penting diri sendiri
tapi aku dah buat macam2 n bkorban tok dorg ni
mungkin dorg x nampak kot
xperlah
haihhh . .

1 comment: