Tuesday, September 28, 2010

hari ke-28 : nanti awak dah sambung blaja ke keje..



pagi ni xder call dr hospital..mimpi indah aku x diganggu
dgn cergas aku bangkit dr tdo n mandi.mandi kan wajib :p
lepas hantar borg apply uthm, terus ke hospital..
doctor aty dtg..dlm hati aku ckp

` morning doctor aty :) `

skali lagi doctor aty ajar aku care2 nk sedut kahak dlm tekak abah
aku dgn tekunnye blaja lah care2nye..
pastu dtg palk doctor yg ronde pagi2..doctor besar.
mean, doctor ni yg decide ape yg akan dibuat seterusnya pada pesakit

` awak kene blaja care2 ni betol2 tau...
kite xmau paru2 ayah awk kene jangkitan kuman
awk kene bincang dgn abg kakak awk
n dorg sume kene tau jgk care2 nk jge ayah awak ni
awak muda lagi. kene blaja kene keje..
xboleh lah awk dok umah je kan..

dy akan terus mcm ni
cz sel dalam otak dy ader yg mati
sabar lah`

jumpe jgk org yg phm mslh aku ni..
thanks lah doctor..cz memahami aku.ha3..
doctor aty sroh aku byr rm250 tok bli tiub
tiub ape tah..
pasni kene bli
mesin sedut kahak + lapek tilam + kapas +
glove + air cuci antibakteria + tiub leher + mcm2 lagi
naseb baik lah duit ptptn aku ader lagi..
tp lepas ni....hm..

1 comment: