Thursday, September 30, 2010

hari ke-29 : x jadilah adik..esok ye..


grrrrhhhh !
seharian aku kat hospital dgn harapan leh bwk balik ayah aku
pagi2 lagi aku dah sampai..tunggu lah kejap..
sambil2 tunggu. usha2 skit awek2 yg praktikal kat situ.comel2 :)
tghari aku kene pegi beli shiley.rm200.tok pakaikan pada leher
nk beli bende alah tu pon kene tunggu sejam !
what the fuck !
haihh..naseb baik lah ader nurse yg comel2 tok redekan mara ni

sambil2 tunggu2 tu, aku kene wat sucktion..
tok kuarkan kahak..udah pro lah jugak..
mane x pro nye, aku mintak tlg nurse yg praktikal tu teman aku.
hua2..sempat lah sembang2..
dorg dok kat south city tu je..
port aku lepak jgk..
ader rezki, btembung lah lagi dgn dorg :)
ha, setiap dua jam aku smoke.mane leh tahan dok kt wad lame2.
dah brape batang tah aku smoke ri ni.haihh

pastu kene tunggu lagi smpi petang
xkuar2 jgk..
aleh2 nurse dtg n said :

`xjadi lah dik kuar ari ni.
esk pagi doctor dtg n tukarkan hos tu`

naseb baik lah aku minx tlg korg sume.

No comments:

Post a Comment