Thursday, September 2, 2010

koma


jam 7.45mlm smlm selepas berbuka pose, ambulans dtg ke rumah
abah aku tenat lain dari biase. maksudnye, kali ni maken teruk sakitnye..
smpi hospital, trus masuk zon kritikal

jam 11mlm, jumpe doctor yg rawat abah..
kene mara !

`` kan dah ckp jgn cucuk lagi insulin tu. korg ni kenapa ha? xphm ke?
berape ratus kali korg nk dy kuar masuk hospital ni?
korg x syg ke ayah korg buat dy tersekse mcm ni? ``

buat dy tersekse?!
tersentap hati aku sbg anak ble org ckp mcm tu kat aku..
jenoh aku jge dy..tp org boleh nilai aku mcm ni..
rase dri aku ni sgt bersalah..rase mcm anak derhake pon ade !

8.15pg hari ni
`` keadaan ayah awk skrg x stabil.dy xsedarkan diri. koma !
ader 2 sbb..
pertama : paru2 ayah awk kene jankitan kuman.
kedua : hypo.gula rendah.sgt rendah..bila guna rendah, sy risau oxygen xnaik ke otak
hal ini akan menyebabkan sel dlm otak ayah awak mungkin mati.
sila maklumkan pada keluarga ya``

dugaan..ya Allah, beri lah kekuatan pada aku yg tgh pk mcm2 ni !
amen~



5 comments: