Thursday, September 16, 2010

rumah pertama

Hari ni baru aku beraye cz sebelom ni aku xpegi beraye pon

Ni pon cz ader rezki beraye..mean

1, nazree, tuan rumah yg invite aku dtg umah dy..

2, muli ajak, klu xder muli ni, aku xpegi kot cz muli ni lah org kuat aku.ha2

3, abang ijan take over tok jage abah malam ni

Seronok la jgk td lepak2 dgn kwn lame..

Gelak2, kutok2, bhn2, umpat2 bdk2 ni..

Masing2 udah len..laen lah..bukan mcm kami time dlu2 tu..

Muli : hot dgn baju kebaye dy yg mengiurkan J

Pnut : maken besau ko ye ;p

Trah : tembam skit

Rasyidah ain : sweet je mcm dulu2 :p

Nazree : makin tinggi ko

Fadhil : ko lah yg buat aku gelak

Sabiq : badan sasa

Norsyim : xabeh2 dgn skema ko

Syam : skrg aku lagi tinggi dr ko.he2

Atikah : maken ayu..

Dan rakan2 yg laen..

Pas pg open house umah nazree, tros shoot g downtown.tapi tutup ( xtepikir lak hari raye )

Aleh2, ktorg lepak kat mapley Permaisuri, Cheras..

Bukan lepak bese je, sambung kutuk org ader lah.ha2..nway, thanks to ain blanje mkn td J

No comments:

Post a Comment