Thursday, June 30, 2011

melarat

hari sabtu lepas aku pegi PD dgn kici kudip ain
n kepala aku terhantuk dgn siku ain.
effect dari disiku tu, esoknye aku sakit kepale yang amat sangat

denyut2 nk pecah kepale ni
mual2 nak muntah
sesak napas
cepat sempot
demam panas
lenguh badan

aku x salahkan kan kau ain,
takdir aku kene macam ni. ko jangan risau ok

isnin, aku tebongkang kat umah.
memang x larat nk bangun

selasa, aku pergi pusat kesihatan upm
jumpe doc, dy periksa cakap demam biasa
dy suggest sroh buat xray kat kepala tapi mahal
pastu aku just buat urine test
lepas sejam, result kuar
hadoii... risau aku dengar doc tu cakap.
tetibe ade penyakit pulak.
tp peringkat awal n boleh kawal dari segi pemakanan

kelmarin aku tanye pendapat dari afiq sayuti
kawan aku yang belajar kat india kos perubatan
lepas cite dgn dy, aku lege skit

tapi hinggi hari ni, sakit ni x baik lagi.
ubat pon dah abeh
haihhh

No comments:

Post a Comment