Sunday, June 26, 2011

banana bot

sabtu 25/6/2011
tunggu kudip masej yg dia dah balik koje
aku pon siap2lah n gerak ke ukm ambek kici
kici pki tudung belit2~ awek korang ado ? ha
pastu teros ke perhentian nilai tunggu kudip n ain
aku igt2 lupe jalan nk ke PD tu, pastu call moly
len aku tnye, dia pokpek2 plak.ahah
dalam 80km, smpi lah PD telok kemang tu
xlah jaoh n jalannye straight je.

niat hati nk naik rumah api kat tanjong tuan, melake
tp kete x boleh bawak naik plak
malas nk menapak, so patah balik ke PD n makan sat
pastu tuka baju n menuju ke pantai
wah, dah bertahon rasenye aku x mandi pantai
aku ni phobia dgn laot/sungai dalam cz x reti berenang
naseb bek cetek.

jumpe brado ala2 baywatch tu
deal2, skali naik rm70
dah si kici tu nak naik sgt, aku gagahkan jgk lah hadap laot dalam tu
tp bile dah naik, rase kejap plak
seronok dua ronok tige ronok beronok2 weh

n ado kejadian dimane ain `menyiku` pale aku
adeh, sakit weh, tp xsengaje kn. dimaafkan :)
dalam pkol 7petang, gerak p tuka baju bagai
n pergi makan kat sop power
mmg power cz boleh makan `untuk dua orang`


jalan2, jumpo plak noh hujan. si kici ni plak beria nk bergambar dgn noh ni. panas je snap.grr

bajet terapong korg2 sume, naseb ado jaket, aku pki pon cz kene pakse.dududu

aku sebenarnye orang bajau orang laot, pakar dalam nk selamatkan orang ni

yg duduk kat seat kuning tu paling cool

happy happy ( ko igt lagi x lagu tema ni dip? ) aha2

sayang kici saye :)

balik tu aku p makan lagi kat mamak bangi
ok.aku kuat makan

1 comment: