Tuesday, June 7, 2011

soalan maut

tadi pergi interview kat alam damai
jenoh pusing2. nasib baik aku teror cari jalan. jumpe jugak
lepas sejam melangok tunggu turn tok interview, bos pon panggil masok

bos : ok naim, ce citer background naim

aku : bla bla bla . . sembang sembang sembang

bos : kenapa naim pilih keje ni. nape x pilih keje yang related dengan kos naim ni je. result bagus.

aku : nk cari pengalaman. lagipon sedang tunggu peluang sambong belajar

bos : minat sukan aper?

aku : hoki. penah wakil daerah. main wing.

bos : mesti kuat lari ni.

bos : bla bla bla . . sembang sembang sembang

bos : ok naim. nanti klu dapat, saya call awak. klu xder call atau aper2, xdapat lah ye. sebelom tu saya nk tanye soalan CEPUK mas. SEJAOH MANA NAIM JAGE SOLAT NAIM SEHARIAN ?

aku : ( rahsia )

bos : ooo..

salam2 calo

No comments:

Post a Comment