Monday, June 13, 2011

picnic di sungai gabai

pukol 6pagi aku dah bangun tok siap2 n pack barang
pkol 7 gerak ke ukm ambek syu selaku kekasih hati :)
pastu perot boleh plak meragam, singgah petronas n tros shoot gerak ke umah jiman
lewat 10 minit dari yg dijanjikan.hu2

pkol 8.30pagi,
teros gerak ke sg gabai.
dekat je.dalam sejam n teros naik gabai
sume orang penat n lemah.aku je steady.hahaha

sampai je atas, cari port.naseb baik ado port baik punye.
teros hidupkan api. n partyg paling best, buat bbq.

antare menunye :
ayam bbq resipi makcik aku dari trengganu kite.he2
speghetti resepi kekasih hati, cek syu tembam
jagong and kentang bakar
sandwish jiman
air oren

sambil mandi sambil makan sambil menikmati PEMANDANGAN baek punye ;p

pastu aku ijan man jiman kudip amir p lah mandi kat slide gelongsor tu
tetibe ado 2 3 orang mamat asli ni wat show
mmg gempak
gempak sampai orang lain naik menyampah n menyirap
tau lah tempat korang.
kami bayar jugak nk mandi
sakai

lame jgk lah kami lepak mandi
seronok 2 ronok 3 ronok n beronok2.hahaha
pkol 2.30ptg kot baru gerak balik
tapi x teros balik
lepak pulak kat tasek permaisuri
habehkan makan yg x abeh tu
hahaha


WTL 8689 ni lambat dibelakang.


ude dini ijan emir n jiman. berat je aku tgk kete ni.aha


untonglah makan suap suap ~


igt comel lah buat peace tu ha? ;p


ok, dia ni kuat makan.hahaha ;p


sambil makan sambil usha awek.nice kan ijan n emir?.he2 ;p


kudip n ain acah acah rajen je ;p


rajen gile kaom adam ni memasak.kaom hawa mane pergi?? ;p


weh ijan, agak2 ar nk ambek kesempatan.hahah
klu orang nk tau, ijan dapat sorang awek kat sini.awek public enemy kot


ni lah gelongsornye. setakat buat lipat n slide slide tu, aku pon buleh buat lah weh.ahah

credit to :
jiman ijan ude emir amir man kudip ain dinie syu

No comments:

Post a Comment