Friday, October 1, 2010

hari ke-30 : bermulalah tanggungjawab


pkol 10 aku sampai hospital dgn harapan nk bwk discharge ayah aku
tp kene tunggu lah..jenoh aku try call kwn2 yg boleh mbantu
terima kaseh pada raziman dan afiq
terima kaseh atas bantuan korg..InsyaAllah, klu korg susah, aku cube bantu plak k

lepas siap2 settle itu ini kat hospital, aku bwk balik ayah aku nek kete raziman..
cz kete dy besa skit..maklom lah, aku nek kancil je..xmuat..
sampai umah, mak n akak aku standby
dgn menggunakan kudrat yg ader pd kami bertiga, berjaya jugak..

lepas settle uruskan abah, pergi ke hospital semula..ambek obat yg pelbagai tu..
perghhh !.. pening den ..dgn appointment yg byk..
tp tenang ja..
ko tenang ja naim..

pastu ke tesco kajang..ckp ado farmasi besar, xjumpe pon
tpakse ke pekan kajang tu..
naseb baik jumpe brg2 yg dicari..

pastu g makan jap..pekene char kueh teow.. perghhh !
kenyang..terus balik umah
ni sinilah bermulanya tanggungjawab aku sbg anak lelaki

moge2 aku tenang hadapi hari esk luse dan seterusnya.
amen ~



No comments:

Post a Comment