Saturday, October 23, 2010

6 jam lepak

pkol 10 pm
gerak ke tabung haji. . jumpe amer emir n jiman
terus ke umah nas
terus ke kedai mamak RNK . .
pengisian aktiviti melepak :

paling utama : mengutok orang2 yang x bersalah
maen poker
minom2 makan2
shisya . . ni aku rase shisya terbaek aku layan . . ( terbaek cz amer blanje )
usha2 . . hot gak awek2 ampang ni . . heeeee

pastu anta nas
say thanks kat amer cz blanje sumenye. . t pusing balik :)

pkol 2 am
sampai downtown cheras
dengan shed ira taty n brader ( ape tah name brado tu )
lepak2 minom2 umpat2
sempat lah aku beli slipar rm13 . .

pkol 3.45 am
rombongan diteruskan ke mapley hajris permaisuri cheras
time ni aku mamai2 skit
maap lah korg aku senyap
ngatok snanye.huk2
minom2 makan2 umpat2
xsah klu x umpat2
hahaha.
ader bagusnye umpat2 ni . .tu tande kami igt mereka yg x bersalah.
hahaha.

pkol 5.30 am
sampai umah + on9
ni tgh update blog
mengenangkan rambot aku nk kene potong :c
sebeloh tu, aku pakse jiman tok update pic aku
aku sroh upload je. xsuroh ko tag
tunggu je lah aku kene bahan dengan mereke yg bkenaan
( kali ni aku antare mereka yg x bersalah )
hahaha

aku nk snap pic rambot aku tp malam ni bulan x brape nk terang..
oh bulan, nape ko malap je malam ni ye..

nite n morning :)
zzz . . .

2 comments:

  1. tu la ko....
    pakse lg ak upload pic time ngantuk...
    ak tag je la skali....
    bgus la berada d antara org2 yg x bsalah...
    hahaha...

    jiman...:)

    ReplyDelete