Thursday, October 14, 2010

arjuna sita cita nan rangga

joe flizzow said :
walau kau ku cinta . . untuk selamanya . .
kita tidak bisa . . berdua bersama . .
dan jika kau kasih . . jangan tanya kenapa . .
kerna hati ku merana dan ku duka jua . .

black said :
seandai kau tahu . . apa yang ku mahu . .
mahukan dirimu . . tuk mendekati ku . .
dan aku tak bisa . . memaksa dirimu . .
walau dalam tidur . . ku kan menantimu . .
hingga akhir nanti . .

dmassive said :
kau hancur aku dengan sikapmu . . kau sedarkah kau telah menyakitiku . .
lelah hati ini meyakinkanmu . . cinta ini . . membunuhku

exists said :
ku dambakan cinta . . indah seperti dulu . .
kerna cinta ku tak pernah jemu . .
biar hati bimbang . . aku terus menunggu . .
benar ku tahu kau tak pernah jauh . .
kau dihati ku . .

malique said :
bukan rupa parasmu yg jadi ukuran . .
atau suara mu yang jadi bahan tuturan . .
ku bukan mahu hubungan . . tapi kejujuran . .
hadiah sepatah dari mu satu kesyukuran . .
tapi bila bertentang mata . . tidak terbentang kata . .
kata apa saja ia tapi tentang apa . .

nitrus said :
sesungguhnya kamu . . terang . . bagaikan cahaya . .
yang menyinari hidupku . . dikala ku kelam . . kelam
terciptalah aku . . tuk kali pertama . .
dan akan ku buktikan kesungguhan dari hati ini . .
hati ini . .

muh said :
berbeza - berbeza kau dan aku berbeza . .
kita menag tak serupa . .
bebaskan bebaskan ku ingin dilepaskan . .
kita tidak sehaluan . .
cukuplah sudahlah sampai disini saja . .
hubungan kita berdua

so7 said :
hey sephia . . malam ini ku takkan pulang . .
tak usah kau mencari aku . . demi cinta mu . .
hadapilah ini . . kisah cinta takkan abadi . .

6ixth sense said :
sudah lah sudah . . ku harus pergi . .
jangan kau tangisi aku lagi . .
biar ku bawa seluruh cintamu . .
ku dakap dalam tidur panjang ku . .

malique said again :
kau selalu dihati tidak ku dekati . .
sentiasa ada mata jahat yang memerhati . .
tapi ku tak runsing tidak mungkin rindu . .
ku pusing lihat wajahmu disetiap penjuru . .

1 comment: