Friday, October 22, 2010

kene potong jugak ke ?

potong rambot ? ? ?
adoi . . x sanggop rasenye nk potong rambot ni
aku x kesah org nk cakap aku
selekeh ke ape ke bile aku berambot panjang
rambot aku, aku punye sukelah. . muahahaha
sebenarnye aku dah nekad x mau potong rambut lepas abeh study
sebab utama aku nk simpan rambot panjang adalah
aku nk jugak rase style ni


smart bukan?

xpon style ni


klu yg ni kene tunggu 2 3 tahun . .

yg ni smart jugak


tapi tah bile lah ye.haihhh . .

tp isnin ni aku ader interview. .
nk x nk aku kene potong lah skit
btol jgk ckp kawan aku,
bulan pertama n kali pertama pergi tempat orang, kene lah tunjuk yg kite ni kemas
so aku kene lah `relakan` rambot aku potong
:c



2 comments:

  1. patotla si kudip pon sibok nk rambut panjang jugak. ini rupanye keje korang. haha :P

    ReplyDelete
  2. weyh..better potong..
    srabai la rmbt pjg..hahaha

    ReplyDelete