Thursday, October 14, 2010

calo




1 :
hati yang perlu aku jage sebab dulu dy pernah bersame aku
mara2 bising2 perli2 dy, rindu sume tu.
baru2 ni rajen plak dy contact aku
lame rasenye x contact
sejak dy datang ziarah arwah abah,
sejak tu jugak dy rajen tanye kabar
tapi udah ader yg jage.
awak pernah cakap :

` jangan tinggalkan orang yang kite sayang
kerana orang yang kite suka
sebab orang yang kita suka
akan pergi tinggalkan kita
sebab orang yang dy sayang `

maaf. xleh contct slalu.
moge awk bahagia dengan dy
amen

2 :
hati yg perlu aku jage
sebab dy lah yg pernah temani hidup aku
cerianya dy, penyabarnya dy, ikhlasnya dya.
biar pon xlame tapi ianya sangat bermakne
tah sihat ke tidak dy tu. rindu dy jgk
tp aku tahu
ramai yg caring pasal dy
harap awk pon happy dengan org yg jage awk ye
amen

3 :
hati yg aku perlu jage sebab
dy xpernah jemu mencube,
serius, dy xpernah jemu !
cube lah selagi terdaya ye
tapi aku tahu suatu
aku nampak n tahu sagalanye walaupon dy cube nafikan
nafikan lah mcm mane pon, aku macam ni jugak
aku hanya mampu doakan
yg dy terus menyanyanyi org yang sayangkan dy.
amen

demi nak jage hati,
aku rase aku perlu pergi

3 comments:

  1. .........................

    ReplyDelete
  2. im..jgn g im...
    hahahahhaha.. =)
    cte bout spe 2??
    huhuhuhu =_=

    ReplyDelete